SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Berit hör av sig... igen

Tjingeling och godmorgon bloggen.
Jag sitter här vid datorn igen och rapptorerar från verkligheten.
Berit då alltså.
Här sitter jag i glasögon, ett par glasögon som jag haft så jävla länge, säkert i minst 5 år.
Men jag glömmer alltid bort dom och pallar aldrig sätta på dom, möjligtvis för jag ser ut som en jävla tönt i dom,
men jag märker ju dock förrändring.
Vaknade av luren klockan 4 inatt, en jävla bitch ringde mig och berätta att han va full och att han va i örebro och att han bråkat med sin pappa och hela fadderlejan, do I care?
haha, klockan va så jävla mycket, ville bara sova, det kallas DOLME!!

Men men,
förrändring ska ske idag iaf.
Jag ska städa mitt rum och grejer, wohow!
Nice shit....


//berit

Kommentarer
Postat av: amanda sveberg.

jätte söt! =)

2009-06-27 @ 19:15:31
URL: http://amandasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0