SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Ego-Lista!


tyckte jag behövde en ego bild till min ego lista!



- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
Har redan haft näsan, så tungan lätt!
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig?
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Jag avskyr mjölk!
4. brinna upp eller drunkna ? - Drunkna går väl snabbare?
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Dummaste frågan någonsin, jag hatar mina fiender och älskar mina päron!

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Nej!
2. sol eller måne ? - Sol
3. vinter eller höst ? - Höst, då fyller jag ju år
4. vänster eller höger ? - Vänster, men jag är högerhänt om det va frågan
5. solit eller regn ? - Soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
17:13
2. fullständiga namn ? - Matilda Josefina Magnusson
3. Vart vill du bo ? - I massa olika länder, fast i stan
 4. hur många barn vill du ha ?- Två
5. vill du gifta dig ? - Nej, vad är meningen? Visa sin kärlek för gud? Vem fan är det?
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Bådeoch
7. har du ätit sushi ? - Om jag har!
8. lyssnar du på nu ? - Phoenix - Run Run Run
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 0
10. humör ? - På topp!

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
Nej
2. sjungit ? - Ja
3. blivit kramad ? - Ja
4. känt dig fånig ? - Nej
5. saknat någon ? - Inte så värst
6. dansat galet ? - Nepp
7. klippt håret ? - Nej
8. gråtit ? - När jag har gäspat
9. ljugit ? - Kanske det, bara en liten lögn isf
10. blivit kysst ? - Nej

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
 Ja, hahaha
2. har du en hund ? - Nej men har alltid velat ha en!
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon om det är någon jag gillar då, hatar att sova tsm med kompisar
4. tror du på spöken ? - JA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0