SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Everybody's changing

Tjingeling raring!

Igår va det midsommar afton. Dagen va rätt mysig sådära, bekanta till familjen var hära och vi åt och spela spel och sånt.
Ni vet, lite töntigt men vafan, det va musigt (;.
Sen kom även corre borre, vi typ flippa allmänt ut till Billy Elliot filmen, sen kom en skitkorv hem till mig och sov här.
Sabbade hela min lugna tid, ncncnc...
Haha, nej men ja, skitsamma.
Han va också allmänt jobbig så somnade inte förrns helt sent, så då vakna jag typ 8? eller något och kunde inte somna om, sen tillslut somna jag och vakna väl typ vid 11 elr ngt, 10 kanske, minns inte.
Men oavsett, låg bara inne och sprutade fejk snö på varandra (..fett onödigt, gör det inte!!)
Sen stack han hem, och jag duschade och gjorde mig klar för den årliga brännbollen på ribbersborg,
vilket var över trevligt, dock lite kyligt, hade nog inte klätt mig ordentligt, men vafan, det va trevligt yeez..
Tror inte något av lagen jag va med i vann, men men,
otur i spel tur i kärlek ..?
- det kommer väl so småning om!

Maahm, bajskorv!
Nu sitter jag hemma, pigg och jävlig, inte alls bra.
För jag tog en sån powernap av misstag på soffan innan, och då får man ju världens energi-kick,
så jag började byta lakan och sånt (p.g.a låtsas snön.... hade skiten i hela sängen) så nu är där iaf fint, dock inte rummet i sig, för det pallade jag inte städa, ville bara låsa fast mig vid datorn, höhö..

Men men, så här sitter jag då alltså.
Skönt att vara ensam en stund, slippa massa skithuven människor och grejjer.
Tacksam för ensamheten idag!

Vi hörs darliings
puss puss

//Berit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0