SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Michael Jackson alltid i våra hjärtan rip<3



Michael Jackson "the king of pop" är nu död, borta föralltid..
Han har levt sitt liv på musiken, sen barnsben har han stått på scen och visat oss sin talang.
Det har gått både uppåt och neråt för stjärnan, men mest uppåt, iallafall i mina ögon.
Hans låtar har betytt på oerhört mycket för mig under en viss period år 2006-2007.
Fanns inget annat än honom, bara han!
Tyvärr så tröttnar man och vidgar sina vyer, men jag har ändå alltid vetat att där runt hörnet fanns hans musik.
Hans musik finns där än, men inte han.
Han har skapat liv till pop och har visat oss, världen, mänskligheten vad musiken är och hur mycket den betyder.
Jag kommer aldrig sluta lyssna, aldrig.
Han var min kung, antar han blivit min gud av pop nu.
Ett tufft liv han har levt och nu avslutat en gång för alla.


Vila i frid Michael Jackson!
Du är nu musikens ängel.
<3



Låt: Way you make me feel, live @Grammys-88
Artist: Michael Jackson (den enda)

Valde låten för den är så enormt bra, bara en liten del av vad han åstankommit under sin vistelse på jorden.
RIP<3


//berit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0