SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Studentskivan igår!

Igår var jag på studentskivan för min kompis Aud's bror oskar. Och här kommer en del bilder från gårdagen.
Hoppas ni njuter var sekund!!

I know I do..


Bästa och meee..



Kissig, heeeelatiden.

BJUDER! hahahah. Mamma, jag och syster yster!

Finaste & finaste!

Jag är alltid lika fin, t.o.m när jag gör mig ful :) I love me.

HAHA så sööööt..

Bästa!

Jag är skit snygg när jag är drogad (:. eller.... jag är alltid snygg hehe...
Min systers blogg hittar ni hära


Grattis Oskar också på studenten!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; Ja sjuukt läskigt. Och spännande.. Nej, det finns nån intervju med henne, Patty.. Men ingen fortsättning på samtalet vad jag vet.

2009-06-04 @ 17:37:23
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0