SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Bröst

 

 


...BRÖST!

Självfallet gillar vi bröst! Det är super kvinnligt och supersexigt. Framhäv era pattar, det är nice. Det är inte konstigt att de flesta tittar på brösten istället för ögonen, jag har full förståelse det kan faktiskt hända mig med. Inte för att jag är intresserad av kvinnor men om en tjej har stora fräna bröst är det klart man tar en titt! Inget att skämmas över. Bröst är naturligt fast det är inget fel med att ha silikonbröst tycker jag. Om man inte har så stora bröst så tycker jag att man såklart ska få operera sig så man blir nöjd med sina bröst utan att få typ elaka kommentarer osv! Men det finns en gräns för HUR stora man ska operera tycker jag.. det ska ju inte bli till överdrift.

 



BRÖST <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0