SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

FLATOR



Idag smiskar vi tjejer.

Tjejer är idioter allihopa! Fyfan jag hatar dom, förutom oss då! Dom tror dom är så jävla snygga hela tiden och ska ha så jävla högt självförtroende. Och varför stör sig tjejer på när killar sminkar sig eller slingar håret? Ni gör ju det själva också. Ni var också födda utan smink och med fult hår, klart fan dom också ska få fixa sig. Diskriminering på hög nivå! Sen ska tjejer gnälla hela tiden och böla över ingenting som att en geting sticker er.. mygod. Samma här, varför är det "gay" att en kille gråter över samma sak som ni gör tjejer? Vi är väl fan alla mänskliga! Herreguuuuuuud. Patetiskt! Den ända skillnaden på oss är att tjejer har fittor och killar kukar typ. Sen ska tjejer lägga av med att vara så jälva kaxiga.




Idag smeker vi flator!

Häromdagen var jag och Berit ute på stan. Vi satt vid kanalen så kom det två killar som satte sig vid kanalen. Vi sa till varandra att vi tyckte dom var heta. Så helt plötsligt petar Berit på mig och bara: OMG, dom är tjejer! Så lyssnade jag på dom och jag hörde att de var tjejer. Först jag bara shit men sen så tänkte jag.. fan den ena var ju riktigt het. Så imorgon när jag är i stan ska jag köpa ett regnbågshalsband.




Kommentarer
Postat av: Dennis - 17 år och pappa!

Ojojoj då! Där gick det ju lite fööör hett till?

2009-05-21 @ 01:17:47
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0