SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Jag är kukens mamma

TJINGELING RARING & HEJ PÅ ER BLOGGEN!!

hur är det med er idg?
fan asså, jag mår primadonna alltså, jag har inte ont i ögat och jag ska snart ut med min syster yster och fader till stan, och jag ska fixa mina pengar från paypal som inte lyckas komma in på min bank. Hoppas det inte är några långa köer, pallar inte kölapp, men det blir väl inte så svårt, räcker dom tittar på mig så kommer dom väl springa efter mig istället, hehe. För vem kan motstå vad jag har att komma med .. hihi..

Nej men vet ni vad?
Jag saknar min lilla skitunge Alfhild, hon festar och ränner runt i Hässleholm på Siesta just nu!
Jag är inte alls avundsjuk, bara skit ledsen .. bajstolle..!

Men ha det gittans min vänneeeRR!
puss och mjau hahahaha

//berit anywayyss...


Kommentarer
Postat av: Camilla

wanna be kissie????

tsss......

2009-05-30 @ 21:51:41
URL: http://www.metrobloggen.se/fettokissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0