SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Smiska & Smeka

                                    

1. Pojkar.
Jag menar, vad vore världen utan dom?
Tänk er själva. När man känner sig nere och deppig så får man höra en hel dröse fina ord om hur söt och snygg man är. Är det inte underbart? Jag får själv höra sånt varje dag 24/7, tröttnar aldrig, det är så himla underbart att veta att man är snygg, höh... Skämt å sido för er som inte förstår!

2. Min mentor
Min mentor på skolan heter Lars, tror det va okej att jag sa det, sa ju bara förnamnet. Oavsett, han är så varmhjärtad och snäll. Har aldrig träffat en lärare som bryr sig så mycket om sina elever och deras bästa så mycket som han gör. Han hjälper en verkligen på vägen. Som e.x. här om veckan när en "insident" som vi kan kalla det, hände mig på skolan så fanns han där. Han hjälpte mig och sa till mig hur jag skulle gå tillväga när jag satt mitt framför honom med min vän tilda brevid mig och grät. Tack!

3. Alfhild
Min underbara vän. Hon är så varmhjärtad, precis som Lars. Hon finns där vid min sida och hon bjussar alltid på allt möjligt och jag bjuder ju tillbaka, vi har kommit varandra så nära. Och det roligaste av allt är att vi bara varit vänner i ungefär 2 månader, vilket nog inte märks. Folk hade säkert kunnat tro att vi kännt varandra flera år. Men vi klickade, så va det bara!




1. Folk som kräver bekräftelse
Ni alla vet någon som är sån, alla känner minst en! Jag vet ett flertal, och många jag inte känner. Men folk som skriver, e.x. på bdb "Jag älskar dig" och sen några rader ner "älskar du mig?" DET är att be om bekräftelse, och det värsta är att om han eller hon nu inte älskar henne/honom, hur ska man svara då? Det är ju inte precis så att man bara kan säga "Naw va gulligt, men nääjj.. tror faktiskt inte jag älskar dig, men tack ändå" ellerhur? Då får man ju bara falska svar och tror att man är så jävla älskad ellerhur? Näääjj.. Sånna folk kan nog bara lägga ner.

2. Siesta!
Finns inte så mycket att säga, tror Alfhild sätter detta som en smekning, men inte jag.
Fyfan. Jag ska inte dit, alla andra (och ja, menar stortsätt alla) ska dit, utom lille jag som ska sitta inne med mitt svullna jävla öga i ett hörn i mitt rum. kul! Ja men visst guuuud ja så jävla KUL!!
Nej men, ni som ska på siesta, HA DET SÅ KUL //Berit


Das was alles
//Berit

Kommentarer
Postat av: Örjan

Killar är minsann fina dom!

Ni är minsann snygga ni!



HOLY CRAP SÅ FINA TJEJER!!!

2009-05-26 @ 21:04:54
Postat av: Anonym

Faktiskt jag som gjort Angelinas bloggdesign, hehe(A)

2009-05-26 @ 21:39:03
Postat av: Anonym

Faktiskt jag som gjort Angelinas bloggdesign, hehe (A) /linneadahlgren.blogg.se

2009-05-26 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0