SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Glad midsommar

The sounds, shit alltså.
Mitt favoritband som liten, särskilt "Living in america" gud alltså, vilken nostalgi det är att höra hennes röst.
Men dom är grymma, verkigen! Jag älskar denna låten också, lite gammal sådär, men ändå!
Loove it!

btw, ha en underbar midsommar önskar både jag och alfhild (som förövrigt suger dolme på updates).


Låt: Painted by numbers
Band: The sounds

Could I act like you, and put a smile on my face
Not even for a second, would I lie to myself
Too many things are missing, and there's a tear in my eye
It's not a question or an answer, but it will change your mind

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har nog aldrig gillat ett band så mycket som jag gillade The Sounds. Kommer du ihåg bilfärden upp till Sälen för fleeeeeera år sedan? Jag hade min freestyle för CD och lyssnade på albumet heela vägen upp, och där med. :P

2009-06-20 @ 13:03:24
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0