SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Jävla mediegymnasie!

Tjingeling raring!!
Nu sitter jag hemma hos rebecka och vi ska snart röra oss mot en student i staffanstorp.
Finkläderna är på & jag har plattat håret och sminkat mig fint, hihi..
Jag uppdaterar nog inte mera idag, men förhoppningsvis gör alfhild det.
Oavsett.. Jag är rätt ledsen idag för vår älskade mentor Lars har slutat, /fick inte jobba kvar mer.

Jag säger FUCK YOU JÄVLA FITT REKTOR!
Lars är fan den bästa läraren man kunde få,
så jävla kasst av medie att sparka den bästa läraren där finns.
FYFAN!! jag hatar sånthära...

lars, vet du ser detta;
Du är den bästa läraren jag haft.
Du har brytt dig när jag inte klarat av det mesta, har t.o.m. bölat framför dig.
Du är bäst!



Oavsett, ska käka nu,
så vi hörs imorgon bloggen!

Puss och kraam
//berit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0