SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Le för mig


Du måste tro vad jag säger nu,
jag är ärlig jag vet jag kan bete mig som skit.
Det är förjävligt &det måste få ett slut fort
innan du bryter ihop jag vill försöka förändra
 för jag har hört dina rop som jag tidigare bara skitit i
och tystat ner då mina svar har varit "pallar inte lyssna mer".
Du är värd hela världen för hur du kämpat i dimman,
alltid stått vid min sida funnits där när jag behöver,
men ändå glömmer jag bort det sedan när det går över.
Och sviker dig om igen och det är på mig det är fel,
men det finns bara en, och det är med dig jag blir hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0