SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Sommarlov

Fyfan vad härligt med sommarlov, kan inte riktigt förstå att jag kan strunta i om jag är inne en heldag eller om jag sover bort hela dagen. Jag kan vara ute i värmen(?) hela natten, festa på en Onsdag, grilla och bara leva livet. Fan vad jag ser fram emot sommaren! Idag ska jag spela sims 3 lite.. hehe. Sen kanske jag åker med till Danmark och ser JAMES MORRISON. Om min plånbok tillåter mig då, dvs. Igår fick jag 500 kr av pappsen för mina betyg som jag ännu inte har fått men aja. Sen var jag på Joannas systers student.. kul jao.




riktigt charmig bild..

/A.

Kommentarer
Postat av: Milla - Hobbyfotograf

Hej

Har nu en frågestund i min blogg. Kika in om du vill.

:)

2009-06-12 @ 14:23:15
URL: http://colorcopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0