SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Avundsjuka

Tjingeling raring!

Vet ni vad som gör mig glad?
Att vakna med ett fett stort blått märke över höger öga, sminka sig för att verkligen få bort skiten eller iallafall täcka det, vilket inte går sådär jätte bra.. Syns ändå grymt mycket men jag bryr mig inte..
Sen att sätta dig framför datorn, klicka in sig på bilddagboken.se och se att man fått en så trevlig kommentar av en gammal "klasskompis" inte för att vi gick i samma klass, men principen är ändå densamma.
En kommentar där det står "PUSH UP!!!!!!" då skrattar jag för mig själv. Och istället för att kontra tillbaka, (vilket jag äger på) så skriver jag "SO?!" för jag vet att jag har push up, och jag trivs med det. Men det är ändå inte därför jag skrattar, jag bläddrar tillbaka ett par månader tillbaka och ser en bild på denna tösabiten därhennes pattar är snäppet under hakan.. hmm..
Jag klandrar inte folk för att ha sin egen åsikt, verkligen inte!
Men när folk varit eller är exakt densamme varför ska man då hitta fel på människan?
Och det aaaallra roligaste av allt är att hon vet att jag blivit så jävla snygg den senaste tiden, vilket gett mig uppmärksamhet så in i satan av killar och grejer så nu känner denna lilla tjejen sig fett underlägsen mig och ser att ingen vill ha hennes stora potatisberg till näsa längre.
Nej.. ska inte hitta fel på tjejen. Orkar faktiskt inte klandra folk för utseende, för sånt kan man inte rå för.
Jag kan inte rå för att jag trivs i push up heller kanske?
Låt mig se ut hur jag vill tycker jag!

Det jag vill komma fram till är;
Folket är alldeles för avundsjuka.
Det räcker att man får massa kommentarer av killar som tycker man är snygg och helvetet går lös direkt!
Är det så fel att bli uppskattad?
Jag förstår inte, jag har alltid varit en sån person som varit glad för andras skull, varför måste man klanka ner på en männsika när hon mår som bäst?
Jag förstår verkligen inte det, det är avundsjuka på högsta nivån!!



Nåväl..
Snart kommer min käraste vän Alfhild hem till mig och vi ska ha det mysigt nu sista dage hon är i malmö,
hon åker ju på siesta som ni säkert redan vet, imorgon. Så det blir kul att träffa tösabiten.

Puss puss

//BERIT

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men det är egentligen inte riktigt uppskattning när en kille skriver "fan vad snygg du är", eller "sexig du är" eller skriker på dig på gatan.. Dessa killar är egentligen bara desperata. Men en riktig uppskattning är när en kille tittar dig i ögonen och säger att du är fin. Tänk på det!

2009-05-27 @ 19:11:03
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0