SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Nu tar det slut

tjingeling raring.
hej bloggen.
cheka lääge?



Här sitter jag har precis käkat dos mackor, det var trevligt.
smöret är slut, mjölken är slut, filen är slut, juicen är slut.
Allt är slut, vi går mot sämre tider.

Ville bara säga att jag är tacksam för den tid jag fått spendera här på jorden.
Tack alla mina vänner som stått där vid min sida vid alla lägen.
Jag skriver detta nu när jag känner att mitt liv går utför.
Pengarna är slut och maten är slut.
Jag har 33 lila prickar över höger öga, ja. Mitt liv är över.

Jag svälter och jag lider.
Tack för tiden ni givit mig, den var underbar!


berit

Kommentarer
Postat av: Jesper

du kan blogga om din saknad av Tilda!!

2009-05-27 @ 22:09:09
URL: http://onodigtviktig.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men, gumman då :#

2009-05-27 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0