SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Äcklig dröm

AHHHHHHHHH!
inatt hade jag väldens mest obehagliga dröm...jag har nog aldrig varit så rädd eller haft en sådan hög puls när jag har vaknat efteråt shit. Okej, jag berättar kort. Jag var på Siesta och det regnade jättemycket så satt jag och några andra folk under ett tält vet inte vad det heter så kollade jag upp i himlen så såg jag jättestora atombomber flyga typ 100 st så åker dom ner mot oss! Så kraschar en typ ptrecis brevid mig så flyger det människor upp i luften och det skvätter blod. Så händer det en gång till men jag klarade mig! Vaknade klockan fem.. fyfan.



Exakt DÄR satt jag i drömmen med!!!!!

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0