SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

ÅDERPÅLE

Jag tyckte detta var kul

Anakondan
Balle
BANANEN
Byxsnoken
Centerpartiet
Dase
Elfte fingret
Frambenet
Gurkan
Han där nere
JoystickKuk
Knullpåle
Köttklubba
Köttbatong
Lilleman
Långstjärt
Marsipandolk
Orm
Penis
Pillesnopp
Pitt
Purjo
Snopp
Slickepinne
Trumpeten
Vev
Willy
Åderpåle


Nå.. vad pratar jag om?
tänk inte så snuskigt .. ncncnc

Hitta detta på bästa sexbloggen evaah, styvabananen, here we come!

//berit

Kommentarer
Postat av: styva bananen

va kul då, men jag tycker det inte är lika kul när ni copycatar från min blogg. länka gärna till min blogg nästa gång guzzar. jag är inte kaxig, bara en ärlig dryg jävel som hatar kissie.



kyss, smek och sexlek.

2009-06-30 @ 01:06:46
URL: http://styvabananen.blogg.se/
Postat av: styva bananen

va kul då, men jag tycker det inte är lika kul när ni copycatar från min blogg. länka gärna till min blogg nästa gång guzzar. jag är inte kaxig, bara en ärlig dryg jävel som hatar kissie.



kyss, smek och sexlek.

2009-06-30 @ 01:06:47
URL: http://styvabananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0