SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Anmäld av Kissie!!!




Jag känner såhära!
Klart som fan den lille fittan känne sig kränkt utav mig. Jag knäckte henne totalt och bet precis där det gjorde som ondast på henne. Det tycker jag är riktigt fett faktiskt, för att... Hon visar sin svaghet, hon är inte så jävla störst & bäst, hon har en svag punkt, vilken jag träffade. Synd som fan att jag blivit anmäld på bdb nu, skit kul, verkligen!
"Slutar du inte med ditt beteende kommer din bilddagbok att stängas ner" Fyfan din jävla skit, jag sa inte något stötande eller kränkande till dig, jag sa bara sanning, berättade hur det ligger till.

Du visar din svaga sida Alexandra Kissie.. Du är så jävla svinig!!
Fyfan en ättrig liten fitta är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0