SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Baba ma här

Det krävs en stor förrändring på mitt utseende känner jag nu.
Trött på mitt långa hår som bara hänger där och är tjockt och allmänt fult.
Ska färga det, sjukt jag funtar på att blondera mig, men vill fan heller vara orange, nätack. Såfall ska det göras proffsigt annars får det va.
Eller så färgar jag det mörkbrunt, närmare svart, men ändå inte.

Riktig beslutångest, sen är jag heller nt rik så kan nt göra allt jag vill,
får fedespel på mitt utseende, och tatuerngen som ska bli av i sommar,
GUD, måste spara och skit, pallar inte! Nästa slantar som rullar in går till frillen!

Vad blir det då, blondt eller brunt?





Snyggingar på intrång.

Kommentarer
Postat av: Rebeccca

iiiinte blont. du kommer ångra dig hela livet, skämtar inte. men ditt hår kommer se ut som svinto...:(

2009-06-24 @ 18:58:37
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0