SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

BERIT

Tjingeling raring!
Alfhild sov hos mua inatt, tryckte om mig mot väggen den fittan, men det gick braoo.. Fick säga åt henne mitt i natten att flytta på fläsket så hon rörde dig ngn centimeter, whatever...
Jag va hos tandläkarn kl 10, fysatan så ont jag har i mina tänder nu, hade tandsten så hon fick ränsa, USCH jag har skit ont, rös i hela jävla kroppen, som det isade ville bara springa därifrån.
Blir kanske tandställning också, men får payya self såfall, så får se hur det blir!

Nu ska jga och alf snart röra oss mot bussah, jag ska hem till aud och jag vetinte vad alfhild ska göra.
Vet inte heller vad jag och aud ska hitta på men får väl se.. Kanske stan, vem vet?

Men men, ha det gr8!
//berit


Kommentarer
Postat av: emelie

till berit ;) - använder du loreals mineral foundation på dina bilder du lägger upp på bloggen? skulle så jääättegärna vilja veta de, för de ser verkligen skit fint ut :) kan du inte svara på ditt nästa inlägg genom att bara skriva ja lr nej längst upp elr längst ner på inlägget :) mega tacksam för svar! :D asbra blogg !!

2009-06-18 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0