SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Kissie anmälde mig


Svar efter "haha hej photoshop"
mm.. för din bränna är lika mkt bränna som mitt ansikte, och det är sminkat. Men allså.. ditt är förbövulen värre, rätt tragiskt sådära..
Att inte kunna vara stolt över sitt utseende, jag menar. Visst folk färgar håret & lägger i löshår, men vart går gränsen? Du är ju inte alls nöjd med dig själv, det är sorgligt &ledsamt ju.. 18 år och har redan sprutat in skit i läpparna ett flertal ggr och ska skaffa dig silikon.. Det är..? Barnligt..?
Du har inget självförtroende & det du har är ju bara för skalet du har utanpå. :/
Så snacka inte om mina photoshopade bilder snäckan, du lägger dig helt seriöst under kniven ?

____________________
tydligen så gjorde detta lille fittie ledsen i ögonvrån & jag är anmäld på bdb nu, för vad?
Att jag snackar realism? Att hon inte har ngt självförtroende över huvudtaget egentligen utan bara spelar med?
Någon va tvungen & sätta henne på plats, hon leker helatiden..
Palla anmäla :S ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0