SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Såhär mycket betyder Kissie för mig:

kommentar skriven av bästa berit.
Jag är bäst (:


"kissie ser ut som det som kommer ut ur min röv.
Ny polerad bajskorv ser hon ut som, fittan anmälde mig och grejer, hatar henne above all!
Annars ser tjejerna faktiskt identiska ut till varandra, men i ansiktet är nog paow snyggast, kissie är en ful apa med anknäbb. Tyväääärrrr fula äckel kissie!!!"


Visst fan jag skulle ju sova.
Ajja ville bara visa er hur äcklig jag tycker jävla fittia äckel hor kissie är..
Ser jag henne en enda gång i malmö tänker jag fantamig gå fram och slå till henne.
Hon är så tuff bakom skärmen, anmälde mig, kan ju se om fittan kan stå för det också..
Fast... Hon har ju faktiskt dragit ut en tjejs löshår EN GÅNG, waaooww så tuff!
Jag kan slita ut dina  löspattar också om du vill jävla skänk!!!
Kom bara hit...

HORA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så jävla fucking rätt, kissie suger bajsigt mycket. NI ÄGER HENNE TAMEJFAN !!

2009-06-24 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0