SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Shooo



Nu sitter jag hos Lisa, fast hon jobbar och Gunnar har rymt så jag är själv.. Här är den enda bilden jag hitta på mig och Lisa, jag blev lite sårad. Iaf dålig uppdatering jag vet men det är svårt på sommarlov det är så mycket man gör! Lovet har iaf börjat bra massa fester. Idag fick jag mina betyg... HAHAHHA
IG: Matematik, Historia och Mediekunskap
G: Idrott och Estetiskverksamhet
VG: Engelska, Spanska, Svenska
MVG: Foto
(GP: Arbetsmiljö och säkerhet och Datakunskap)
AJA, bättre än Berits i guess. Och btw visst har jag förändrats sedan den bilden? JAA!! For the better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0