SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Stress

Jag är så jälva fucking stressad. Just nu (om 1 timme) har jag två(?) omprov i mediekunskap!!!!!!!!!!! Jag försöker få in allt i huvudet just nu, läser på wikipedia. Annars får jag IG! Imorgon om jag vill så får jag göra två omprov i historia plus lämna in ett arbete, omöjligt så nej där får jag IG och får göra en prövning i tvåan. Sen idag hade vi estetiskverksamhet, jag är strax klar med en konstgrej sen ska jag rita av min en teckning hemma sen måste jag imorgon göra bakgrun till min anfang. OM det är snyggt får jag VG, han sa att jag hade känsla för det men fuck! sjukt jävla svårt.. jag hatar mig själv.



mitt arbete.. såg Sonic Youth på Siesta btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0