SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Berit & Alfhild..



1. Sverigedemokraterna

..och nej jag är inte nazist eller razist eller vafan allt sånt heter. Jag skulle vilja kalla migsjälv för realist. Jag pallar inte skriva en hel uppsats om sverigedemokraterna men om ni inte vet vad dom står för och tror att man är rasse för man röstar på dom råder jag er att läsa på deras hemsida. Jag har inget emot utländska människor, det är helt korkat. De är ju lika mycket människor som alla andra, i'm not stupiiiiid so.

2. Hårfärg

..fan vad gytt det kommer att bli med en ny hårfärg till sommaren. Jag älskar förändringar, en ny hårfärg för en ny årstid! Jag ska bli ljusar iaf, det kanske blir fail i början med det fixar sig. Thank god för hårfärger. Man måste piffa upp sig lite då och då, hur kan man annars leva med sig själv? My god..



1. Mycket smink!


Det är så jävla töntigt. Varför vågar man inte stå för hur man ser ut och visa sig?
Måste man använda foundation och puder i lager för att vara snygg eller?! Jag menar, usch! Smink överlag, varför anävnder man det? Precis som Fittie-Kissie, tjugo jävla lager, iiinte hot!! Och svart runt ögonen, jag menar.. Gosh.. SÅ UTE!!
Jag har det, och den ända som har det, jag kom på det, svart runt ögonen, det är min grej, ingen annans och ingen annan för lov att ha det mer än jag.!

2. Fisar

 ..fyfan för fisar. Speciellt när man känner en äcklig fis lukt så vet man vem som fes men så säger dom inget. Det blir ju bara mer pinsamt för den personen, varför kan man inte bara vara öppen om det och säga att det var en själv som fes? Då blir det ju bara roligt och man skrattar. Och måste man fisa när man har mens? Det stinker balle.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sverigedemokraterna är den moderna Hitler! Det kommer tyvärr bara gå åt ett håll om de får makten.

2009-06-02 @ 18:00:03
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0