SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Era hemligheter vet alla om!

Berit skriver:

Haha! Det är så kul, ni verkar liksom tro att jag sitter här hemma och pushar mina bröst dagarna i ända?
Sen att jag sitter och speglar mig varje sekund i minuten och fixar frisyren?
Moahah, You've got it all wrong guys...

JAG är Berit, aight?
Jag behöver inte sitta och pusha brösten helatiden för jag vet att jag ser bra ut ändå.
Jag behöver heller inte spegla mig och fixa mig varje fri sekund, för att -"- (Jag vet att jag är snygg!)
Tss... Ni tror att ni känner mig,
det gör ni inte.

Sluta lek att ni gör det.
För ni kommer aldrig känna mig.
Mina värsta mardrömmar och mina värsta hemligheter som jag skäms så jävla mycket över,
det vet ingen om. Ingen!
Jag kommer aldrig berätta det för någon iheller, förstår inte meningen med det. Alla ska ha hemligheter!
Jag litar inte på folk, inget illa menat, men jag litar inte heller på mina vänner. Lika väl som att mina vänner inte bör lita på mig, för jag vet att jag kan av misstag slingra ut mig några hemligheter då och då, dock inte när man är vänner med folket, men blir jag ovän med någon så gör jag så. Och sluta leka att ni aldrig gjort det!!
Jag vet en jävla massa folk som sagt till mig "Lova att inte säga detta till någon, fick inte lov att säga det".. Känner ni igen er?
Tha, GOT YA!!!!
Sluta upp att leka så jävla oskuldsfulla och lev livet. Berätta folks hemligheter om ni nu känner för det,
är dom så jäääävla hemliga, behåll dom då för er själva? Inte så jävla svårt, I do it?!

Hejdå!


Har aldrig sagt att jag är perfekt, det kommer jag aldrig att säga.
Har bara sagt att jag är jävligt bra!
& Det vet jag att ni alla är också, innerst inne (:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Riktigt söt var du!

Och fin blogg hade du med :)

2009-05-30 @ 13:59:42
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0