SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

FÖRBANNANANANNLNKNJFS

Jag har inte haft en allt för trevlig afton kan jag med sorg påstå.
Jag blev väl ändå rätt glad när jag kikade in på blondinbellas blogg (var annars skulle man hitta något som detta?)

Jag undrar var lille bella köpt sina så fina trosor,
blir ju nästan lite avunsjuk. Gula & fina var dom ju, boxer och allt, passar ju sådär jätte bra till en rosa klänning inte sant?
Nej fyfan!
Ska man vara finklädd, var finklädd! Sabba inte allt med att visa trosan..!





(FUCK U REBECCA!!!, snodde min idé, SUG MIN FETA DOLME)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du måste verkligen inspekterat bilden ordentligt, hade aldrig sett det om du inte "nämnt" det..

2009-05-29 @ 00:28:02
URL: http://justbell.blogg.se/
Postat av: Milla - Hobbyfotograf

Håller med dig. Ska man nu pressa i sig i en sådan fin klänning ska man ha några fina trosor på sig med... :) Härlig blogg nig har.

2009-05-31 @ 00:09:39
URL: http://colorcopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0