SKÄLL PÅ OSS..|..OM OSS..|..|..BERITS MUSIK
-----------------------------------------------------------------------------------------

Hemma!




BABYS JAG ÄR HEMMA!!!!!!!!!!!!!

okej, jag orkar inte berätta allt som har hänt men kan säga att jag har varit uppe hela natten för jag tog tåget klockan sex på morgonen. sjukt skönt var det att duscha för det hade jag inte gjort på typ tre dagar och att få sova i sin egna fucking säng! Yes! Jag har nog öroninflammation OCH min sovsäck är stulen. Nu ska jag väl sola eller plugga foto. Palla tji, kan vi inte slute skolan nu? Jag har INGEN ork alls. Kyss

(MASSA BILDER KOMMER SNART)

Kommentarer
Postat av: Berit & Alfhild

me love that you're back baby <33

2009-05-31 @ 17:29:20
URL: http://provocerandeidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0